H outdoor διαφήμιση περιλαμβάνει οποιαδήποτε επαφή των καταναλωτών με το διαφημιζόμενο προϊόν σε εξωτερικούς χώρους, όπως πχ. σε μια στάση λεωφορείου ή στην επιφάνεια της πόρτας ενός ταξί. Είναι ένα από τα πιο επιτυχημένα μέσα διαφήμισης καθώς επιτρέπει την αλληλεπίδραση του καταναλωτή με τη διαφήμιση όλες τις στιγμές εκείνες που εκείνος βρίσκεται εκτός σπιτιού. Στην ουσία επιδρά καταλυτικά στην αγοραστική ψυχολογία, καθώς υπενθυμίζει ή και υποδεικνύει μέσω των δημιουργικών εικόνων και ευφάνταστων μηνυμάτων, που προβάλει, τη χρήση και τη σημασία του διαφημιζόμενου προϊόντος, με αποτέλεσμα το κοινό να γοητεύεται και να πραγματοποιεί ακόμα και αγορές της τελευταίας στιγμής.